הוועדה למונחי שיווק ופרסום

הוועדה למונחי שיווק ופרסום הוקמה בתחילת תשע"ט (נובמבר 2018). הוועדה מתכנסת במרכז הבינתחומי בהרצליה.

מטרת הוועדה להעמיד לרשות העוסקים במקצועות השיווק והפרסום ולרשות הציבור הרחב חלופות עבריות למונחים הלועזיים הרווחים המשמשים בתחומים אלו – בהם בעלי תפקידים במשרד פרסום, סוגי שיווק ופרסום, שיווק ופרסום במרשתת ועוד.

חברי הוועדה

אנשי המקצוע:

  • יו"ר הוועדה – פרופ' מיכאל פרי, לשעבר מאוניברסיטת חיפה
  • רוני אפלבוים, רעיונאי ומורה לפרסום
  • סיון בן־חורין, בית ספר סמי עופר לתקשורת, המרכז הבינתחומי הרצליה
  • נמרוד דוויק, Dice Marketing; בית ספר סמי עופר לתקשורת, המרכז הבינתחומי הרצליה
  • גיא חזי, מנהל פרסום ומדיה – קבוצת ארגנטולס
  • ד"ר איל מעוז, המכללה האקדמית אונו
  • כרמל רם, מנהלת לקוחות בכירה, Great Digital Partners
  • ד"ר מיכל שפירא, המכללה האקדמית אונו

מטעם האקדמיה:

  • ד"ר נוגה אילני, אוניברסיטת בר־אילן
  • ד"ר עינת גונן, אוניברסיטת תל אביב
  • פרופ' יעל רשף, האוניברסיטה העברית

מרכזת הוועדה: ויקי טפליצקי בן־סעדון