תומך או תומכת במערכות מחשוב (Help Desk)
האקדמיה ללשון העברית
מחפשת
תומך או תומכת במערכות מחשוב (Help Desk)
תיאור התפקיד
- מתן תמיכה טכנית למשתמשי הארגון מרמת השרתים ותשתיות המחשוב ועד תמיכה מיידית במשתמשי הקצה
- התקנה, תפעול ותיקון של מחשבי קצה ושל שרתים (חומרה ומערכות הפעלה)
דרישות התפקיד
- ניסיון או ידע בתחומים האלה:
– מערכות הפעלה: WINDOWS/LINUX
– רשתות: IP, DNS, DHCP, VPN
– וירטואליזציה: VMware, KVM, STORAGE/NAS
– אבטחת מידע: אנטי וירוס, חומות אש, גיבויים. - הסמכה של מיקרוסופט (MCSA, MCSE,MCITP) – קורסים מקצועיים בתחום
- תודעת שירות גבוהה
- יכולת למידה עצמאית
- יחסי אנוש מצוינים, יכולת עבודה בצוות
- לפחות שנה ניסיון בתפקיד דומה.
היקף המשרה: משרה מלאה
מקום העבודה: ירושלים.
קורות חיים מפורטים יש לשלוח עד 6 באוקטובר 2019 לכתובת [email protected]