כיתוב: ראשית קריאה וכתיבה. איור של אימא וילדה קוראות ביחד ספר צהוב.

ראשית קריאה וכתיבה, אלול תש”ף

שיחוח חי

עם פתיחת שנת הלימודים התכבדנו לארח את פרופ’ דורית רביד, מומחית לבלשנות ולפסיכולינגוויסטיקה התפתחותית מאוניברסיטת תל אביב, בשיחוח חי בדף הפייסבוק של האקדמיה ללשון העברית בנושא “ראשית קריאה וכתיבה”.

הורים לילדים בגן חובה ובכיתות א’–ב’ מתלבטים בשאלות הקשורות לראשית הקריאה והכתיבה של ילדיהם:

  • האם חשוב ללמד את הילדים קרוא וכתוב לפני הכניסה לכיתה א’?
  • איך מעודדים קריאה עצמית?
  • האם צריך לתקן שגיאות כתיב או לתת לילד לכתוב כתיבה חופשית?
  • האם צריך לקרוא לילד או לעודד אותו לקרוא בעצמו, והאם לתקן אותו בזמן הקריאה?
  • ואיך מתמודדים בתקופת הקורונה עם למידה בבית של ראשית קריאה וכתיבה?

המנחה: ורד ליון־ירושלמי, יועצת התקשורת של האקדמיה.

השיחוח התנהל בשידור חי בדף הפייסבוק של האקדמיה לשון העברית –
י”ד באלול, 3 בספטמבר.

לצפייה בשיחוח החי